förlåt att jag inte bloggat på länge :S

Hej igen jag har inte bloggat på länge nu så ursäkta mig och nisse har inte heller bloggat på länge fyfy !! vi måste skärpa till oss :) men ialla fall nu är det lördag och det är kalas i bodaborg kl 11 imorrn drömde om det inatt och jag kom 3 timmar försent :S förlåt nisse hehe ah och nu sitter jag och letar present åt henne hittade en underbar ******* till henne så imorrn kanske ni får ni se bild på det jag har köpt vill inte skriva här vad nisse får hon kanske kollar in våran blogg så imorrn får ni nog se bild på det jag kanske köpte om det blir det men nu ska ni inte sitta och läsa på det här tråkiga ^^ ni ska få ett tips på snygga naglar ! :D Hej igen jag har inte bloggat på länge nu så ursäkta mig och nisse har inte heller bloggat på länge fyfy !! vi måste skärpa till oss :) men ialla fall nu är det lördag och det är kalas i bodaborg kl 11 imorrn drömde om det inatt och jag kom 3 timmar försent :S förlåt nisse hehe ah och nu sitter jag och letar present åt henne hittade en underbar ******* till henne så imorrn kanske ni får ni se bild på det jag har köpt vill inte skriva här vad nisse får hon kanske kollar in våran blogg så imorrn får ni nog se bild på det jag kanske köpte om det blir det men nu ska ni inte sitta och läsa på det här tråkiga ^^ ni ska få ett tips på snygga naglar ! :D och det är en Google bild men den förklarar mer en vad jag kan göra :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0